Club-S12 International S12OC United Kingdom ClubS12 France S12Silvia Australia S12.org.ua Eastern Europe S12 of Sweden S12 Japan BBS
Please login or register.

Login with username, password and session length

Author Topic: Turbo Hood Scoop Decal  (Read 6847 times)

Offline Keith

  • Honored Veterans
  • S12 Guru
  • *****
  • Location: B-ham, AL
  • Posts: 5,970
    • http://www.cardomain.com/id/1984rps12
Turbo Hood Scoop Decal
« Reply #20 on: 12:08:12 AM / 19-Aug-10 »
Quote from: EightySix200SX
HOLY SHIT KEITH. IM ON THE PHONE WITH DEMONICS12 I SAW THE PICTURE OF THE RSX ONE I FELL OFF MY STOOL AND CUT MY BACK DUDE.
Haha....seriously  



*1984 S12 Turbo* CA18DET swap * Custom top mount header & dump pipe * Mitsu Heavy Industries EVO III 16g turbo * Custom 3" turbo back exhaust with Magnaflow muffler * Front mount intercooler * Front mount oil cooler * Nismo fuel pressure regulator * Walbro 255 * DSM 450cc Injestors * Apexi Safc II * AEM Wide Band * AEM Tru Boost * Z32 MAF * Cometic head gasket * Centerforce Dual Friction clutch *  Tokico lowering springs * Owned since 1989 *

*2007 BMW M6* S85 V10 sweetness

*2004 C5 Z06*

*2006 BMW E60 550i Sport* Boner stock; SOLD *

*1995 Maxima* Owned since 1995 SOLD

Car Domain

Offline EightySix200SX

  • low.fun.sexytime!
  • S12 Guru
  • *****
  • Location: SoCal, CA.US/BajaNorte, TJ.MEX
  • Posts: 5,218
  • Vehicle: 1986 Nissan 200SX
  • NEED ANYTHING S12 RELATED PM or Email today!
    • «LOW.XII.POSITION» INTL PARTS SALES/DISTRIBUTION
Turbo Hood Scoop Decal
« Reply #21 on: 12:56:30 AM / 19-Aug-10 »
Yea dude he heard me fall off the stool and shit. Lol pretty funny shit. That looks really good man I can't wait to slap it on teh car! I'll take pics this time I'm always uber lazy
«LOW.XII.POSITION».nostalgic car culture & club ¦est.2004
¡lowfunsexytime! Global New & Used Parts Sales/Distribution

CLUB-S12 FEEDBACK RATING +72! CLICK HERE
ANYTHING  LOOKIKG FOR :  PARTS IN STOCK CLICK HERE
NEED S12 PARTS NOT LISTED IN MY THREAD? EMAIL lowXIIposition@yahoo.com OR Facebook US: www.facebook.com/need12parts/
I <3 DEMI LOVATO= ID SMASH! SELENA GOMEZ/MILEY CYRUS= R TRASH!

Damn let a Nig have a moment of glory b4 you start fucking with him.

Offline EightySix200SX

  • low.fun.sexytime!
  • S12 Guru
  • *****
  • Location: SoCal, CA.US/BajaNorte, TJ.MEX
  • Posts: 5,218
  • Vehicle: 1986 Nissan 200SX
  • NEED ANYTHING S12 RELATED PM or Email today!
    • «LOW.XII.POSITION» INTL PARTS SALES/DISTRIBUTION
Turbo Hood Scoop Decal
« Reply #22 on: 12:55:23 PM / 27-Aug-10 »
THANKS KEITH

«LOW.XII.POSITION».nostalgic car culture & club ¦est.2004
¡lowfunsexytime! Global New & Used Parts Sales/Distribution

CLUB-S12 FEEDBACK RATING +72! CLICK HERE
ANYTHING  LOOKIKG FOR :  PARTS IN STOCK CLICK HERE
NEED S12 PARTS NOT LISTED IN MY THREAD? EMAIL lowXIIposition@yahoo.com OR Facebook US: www.facebook.com/need12parts/
I <3 DEMI LOVATO= ID SMASH! SELENA GOMEZ/MILEY CYRUS= R TRASH!

Damn let a Nig have a moment of glory b4 you start fucking with him.

Offline sideways_s12

  • CS12 OG
  • Moderators
  • S12 Guru
  • *****
  • Location: Las Vegas NV
  • Posts: 11,013
  • Vehicle: 1987 Nissan 200SX
  • Quit Fuckin around and start the car!
Turbo Hood Scoop Decal
« Reply #23 on: 03:55:30 PM / 27-Aug-10 »
Quote from: Keith
haha...if you really wanted one, then I'm sure it could happen


sweet how much would that run?

Offline toytoy

  • n00b
  • **
  • Location: France
  • Posts: 22
    • http://www.clubs12france.com
Re: Turbo Hood Scoop Decal
« Reply #24 on: 11:21:54 PM / 04-Feb-15 »
Hello !
This is now available or not ? :-)
Thanks ! :-)
ClubS12france



Offline Basic

Re: Turbo Hood Scoop Decal
« Reply #25 on: 04:23:43 PM / 05-Feb-15 »
holy thread resurrection batman...
Hey, truck engine + truck turbo - why not?

Offline SchizophrenicMC

  • Resident Resident
  • Moderators
  • Sr. Member
  • ****
  • Location: DFW, Texas
  • Posts: 2,387
  • Vehicle: 1991 Nissan S13
  • I Like Gay Girls
Re: Turbo Hood Scoop Decal
« Reply #26 on: 07:45:10 PM / 05-Feb-15 »
Can't necro a sticky.
Nah, quoted for future use because not only is it lame and old, but it's a direct link to Schizo posting up homoerotic menswear fanfiction.
Quote
zololn: wheres the check engine light on the s12?